Saturday, July 10, 2010

istiqomah.

assalamulaikum.agaknya memang da lama aku tak upload pape post. rsenya blog ini pon agak terabai dan berhabuk. aku agak sibuk + busy dgn exam. thn ney mrupakan penentu hidup aku buat selamanya.jadi tak boleh main2.kne kurangkan bercakap dan tergelak. sbb ia akan melalaikan aku.maaf juga pada kamu blog.kesian kamu diabaikan. tak pe.nanti bila segalanya selesai!saya akan menjaga kamu dgn spenuh hati yunk!




Exam ptp bru shj selesai.dan rsult exam aku dah dpt. alhamdulliah. dalam keadaan baik shj. bagi aku ptp tue blum mampu mgambarkan yang aku sudah bersedia untuk hadapi stpm. kerna
soalan nya juga masihh ckg berikan spot ques. cuba kalau ckg tak bagi spot ques?tak ke trngadah jwbnya. oleh itu, usaha harus macam buger big mac! eh,,bukan. double-double big mac mybe. [sory jahil pasal buger di mcd.yang saya tahu mcd ada buger sedap]exam hri tue saya dapat 3B+ 1B-=3.17. still tak puas psal rsult ney!saya mahu 4.00 boleh???boleh punyer kan?
:P.




Tahun ney bnyk mematangkan diri ini. msalah dgn kawan2.kadang2 penat nk memikirkannya. shingga satu ketika rasa cm nak fikir pasal diri sndiri jea!lataklah dgn dak2 ney. dugaan btol. tapi, aku tahu kejayaan akan lebih bermakn jika kita berjaya bersama kwn kita.sabbarrrr bilah!!Aim for the best in ur life!!





Satu prkara lagi.saya dapat band 1 muet!rsult ini mcm org yang tak penah bljar english kan!!!!
saya marah pada diri saya!!!!saya menangis dgn teruk bila tahu rsult saya.!selesai solat,saya capai tuala dan trus mnuju ke shower dan menangis dgn spuasnya!!Kputusan ini bagai amaran pada saya supaya jangan leka!!istiqomah dalam pelajaran,ibadah!serta ikhlaskan diri!






p/s:"saya terlalu impikan univ!kerna saya ingin laksanakan impian umi!"
Doakan yang terbaik buat perjuangan ini!




No comments: