Tuesday, June 16, 2009

pergi...

bukak sekolah ni,bermakna saya akan tahu sapa yg stay form six sapa yang tak..sedih sangat! ramai kawan saya yang pindah..sebab dapat tawaran lain..adibah kawan baik saya dia pn pindah juga..masuk sek hari tu baru dia bgtahu saya..terkilannya!tak apa lah..mungkin ada sebab dia tak nak share dia dpt poly-tech pd saya..dan setelah 8 tahun saya dan dia brkawan baik..akhirnya kteorg trpisah jugak..huhu..saya gembira dibah dpt twran yang dia benar-benar mahukan..saya tahu dari dulu lagi,dibah mmg minat sgt nk jd jurutera!dn alhamdulliah dia dpt course yang dia impi-impikan..saya gembira demi dia..semoga dia baik-baik sahaja di shah alam tu..alah,kg saya dekat jea ngn shah alam nti senang boleh pergi lawat dia kt sana...semoga dikau berjaya sahabatku!!

Ramai juga kwn sek redza saya yang pindah dn msuk mana2 ada yang dpt politeknik,univ, poly-tech mara,matrik..mcm2 lah..walaupun hati ni rasa sedih jugak lah..yelah kwn2 lain..semua dh pergi jauh dari saya..smbung bljar kt tmpt masing2...saya tetap dgn keputusan saya nak stay di form six saja... kwn saya yang setia nak stay form six ngn saya piqah..piqah ni minat law..mmg ptut dia msuk form six..tak apa lah,biar lambat asal selamat nabielah!hehe..

Akhir2 ni mmg tersangat busy dgn mcm2 hal..homeworak yang mlambak n mcm2 lagi..kak ngh pn dah nak msuk USIM..nanti tinggal lah sorang2 lagi...huuhu..

jumaat ni pulak saya pergi majlis makan malam mahabah di sek ummi saya!excited sgt sbb ada UNIC!!!!hehe....

No comments: