Monday, June 22, 2009

Review Ghost season 2 8tv

serious!cter ghost mmg best lah!aku mmg pengikut cter ney sejak season 1 lagi..mmg bestttttt!!! sangat!suspen ader..cter ney adventure lah!
tak kesah lah..org nak kata cter ni tiru cter mana2 ker..
yang pasti cter ni mmg best!
watak Zack Imran mase season 1 kembali lagi...




mmg syok tgk episode semalam..
mendebarkan jua!dan akhirnya zack imran muncul jua!kesian tgk eza..dahlah farez mati..
mmg excited gler tgk cter ni..
aku n kak ngh sibok wt penilaian sendiri..
suspen gk,bila tahu yang zack imran pn ada gk dlm gambar tue..
yang aku nak sgt tahu..
kenapa romeo[pembunuh] tue nak balas dendam sgt kt geng eddie??
dan..
cmner plk romeo tue boleh na
mpak harom[ghost]??
dan..
apa jadi dgn alam???knp dia seolah2 tak leyh nak lihat apa yang ada pada romeo??
i mean..bayangan hidup romeo waktu dia sentuh pisau n mke romeo..
dan...

siapa sarah?apa yg sbenarnya trjadi pd sarah??

???????????



WAHHH!!EXCITED NAK TNGGU ABES CTER NEY!BNYK HAL YANG NAK TAHU....
PALING UTAMA!
WATAK ALAM TUE ...
MMG TAK LEYH MATIKAN..
SBB ALAM LAH!CTER NI JADI MENARIK!

with l0ve!

serenity..

2 comments:

syerah z. said...

uuu zack imran my favourite watak!
yayy kan dia ade?
haha
best gila dia dah ada.
baru la gempak cite tuh.
lame gila tunggu dia muncul.
ehe

serenity said...

mmg gempak abes lah!
akk lg ske watak alam..
zack pn ske gk..
tak tau laa pnghujung cter dye cmner?hope gmpak lah!
yg pnting..jgn lah!matikan watak alam tueh!