Sunday, November 29, 2009

salam aidiladha

Raya aidiladha tahun ni.aku beraya di rumah atok di sg.buluh. Sebenarnya agak lama juga aku tidak merasa beraya aidiladha di kampung.selalunya aku dan keluarga beraya di seremban
seronok raya korban tahun ni sebab aku dapat raya di kampung and then raya tahun ni jugak satu family abah berkumpul raya kat sg.buluh! mana taknya,bila satu cousin berkumpul memang riuhlah rumah atok tue.


malam sebelum raya,memang tak de keje cousin2 aku ni..diorang tido pukul 3 pagi
sebab lawan main game dengan Pak Su.ad0yai..sampai aku nak tido pon tak boleh lena sebab diorang bising sangat!kalau main game tapi mulut tak bising takpelah jugak.
ni main game bising2 pulak..dak laki kalau tak addict dengan game memang tak sah.
yang aku pelik pak su pon join skali.ahaha..
aku bukan lah peminat game malah kalau aku main game pon mesti tak sampai 15 minit aku dah frust sebab kalah.ahahaa..game yang aku layan hanyalah Dinner Dash shj.
aku bukanlah macam akak n adik aku yang gile main game s
ampai pukul 5 pagi baru stop main.

:D



pagi raye,angah dah kepoh2 kata aku tak bawak baju raye.baju tak jumpe lah..
pe kebender lah yang angah mengomel.
last2 aku yang kena marah dengan along,sebab baju tue bawak jea..ad0ai..
pagi tue tolong atok sediakan makanan..selesai jea,kak ngah datang rumah at0k..
ape lagi..sesi berborak dengan kak ngah lah!hehehhe...
aku ingatkan nak duduk lame seket kat rumah atok,nanti bolehlah jalan2 ngn mak jang.
tapi,ummi tak bagi lah pulak.
sedey jea

:(



petang tue,balik ke seremban.dsebabkan tihie n adik exam..
umi pulak nak suh balik awal nanti terlepas pulak nak tengok nur kasih!
bye-bye atok!



Salam Aidiladha kepada semua folowers!
:D




btw,ending cter nur kasih memang best!
rindu lah,nak terpacak kat depan tv setiap hari jumaat!

hehehehe

No comments: