Friday, February 26, 2010

away!

salam.agaknya memang sudah terlalu lama aku tidak mengupdate blog aku.dibiarkan blog ini berhabuk tanpa diusik. pertama sekali,salam maulidur rasul.sempena maulid nabi ini juga aku telah melakukan suatu perubahan dalam hidup aku. Dimaklumkan bhwa aku tidak lagi duduk di rumah,aku tinggal di hostel sekarang!uhh..pertamanyamemang payah untuk mbuat kputusan ini,memandangkan diriku yang tidak biasa brjauhan ngn kluarga.sejujurnya aku memang tak boleh hidup tanpa org lai di sisi.tetapi,demi ingin mencapai matlamatku.
ku gagahkan juga..

semalam,result stpm 09 diumumkan.rata2 pelajar xupper six thn lepas xcellent ngn rsult diorang! memang tabik dn cmburu pn ader.lebih2 lagi bila tgk rsult abg zulhanizam yang dapat 4 prinsipal A+..abag tue juga pljar trbaik negeri.Ya,allah..kadang2 trtanya2 pada diri ini..cukupkah ilmu yang aku tuntut selama ini.Debaran serta segala-galanya brceramuk dalam hati aku. walaupun stpm lagi 9 bulan.tetapi,effort yang aku berikan prlulah melebih segalanya.. risau,cemas,dan segalanya..rasanya aku banyak habiskan masa brkhalwat brsendiri memikirkan diriku.

ya allah,ingatkan aku jika aku terlupa..sedarkan!kejutkan diriku andai aku alpa.andai aku terleka dengan bnde2 lagho.

No comments: