Friday, February 12, 2010

cuti oh cuti

assalamulaikum..
rasanya dah lama sangat aku tak on blog aku ney...maaf!kesibukan yang melampau! kalau nak bukak buku untuk 2 bulan ney..rasanya tak abes page nak tulis..minggu ney aku amat sibuk di sekolah dengan sukan tarra lagi..memang penat sangat...bukan penat nak larri,tapi penat menunggu..aku n rakan2 ku memang hebat bab escape dlm sukan ney..lagipun dah tua2 nay malas nak larri...at0i!

tapi,one moment yang aku rindu masa sukan tarra ialah moment kiteorg dak2 form 6 ney..memang best!yelah..mane taknyer,kteorg stu form 6 brkumpul sme2 n then riuh-rendah jea bec0k2 sume org..tyme dak form 6 yang larri..kteorg sorak untuk dak form 6 jea..ahaha..
Aku suke dengan keadaan sekarang..friendship kami sungguh kuat!aku harap keadaan ney akn begini..i mean,tak de gad02..hepy2 always!

Berkenaan cuti CNY ney,memang tak dapat nak merasai cuti sangat.naik jea cuti sekolah terus exam!ya allah,aku gabra lah sangat!lagipun aku bukannya prepared sangat untuk exam ney!
wish me luck!

No comments: