Saturday, September 18, 2010

happy raya!



Tahun ni aku tak berpeluang beraya sakan-sakan!naik je cuti raya terus ada trial exam!arghh.trial make me crazy!blum lagi nak stpm lagi lah mcm rasa nak masuk Hosp.Bahagia!dushh!!! 1st raya, aku beraya di sg.buluh selangor.best raya sana!sebab atok akan masak banyak2 makanan yg sedap-sedap.Lepas habis g solat raya terus bukak buku.Dimaklumkan aku hanya study sastera sahaja untuk 2 minggu cuti ni!macam dodol kan??memang nak mampus.subjek lain aku tak sentuh langsung.sedangkan aku ni amatlah bengap dalam pengajian am!
malas nak cerita banyak2.ni ader pic raya utk thn ni.(:
sory,blog ini mmg agak lah sangat terabai.kerna pemilik blog sedang menghadapi STPM!





kuih raya!cinta hanya pada samperit!!




umi n abah.abah dah tuka baju awl sgt.


me n adik!

aku takde tyme ni.x ikut diorang g tnjung karang!:(

tue je. pic.dah ngantok nak tdo!



No comments: