Tuesday, July 31, 2012

its been a long time :)

Bismillahirohmanirahim....

yes, its been a long time not to meet u my blog! Almost 1 year aku tinggalkan kau wahai blog! Entah kenapa, rasa rindu nak menulis bertandang semula di hati aku. Dulu, bak kata orang zaman marin punyelah aku meng-hyper aktifkan diri dalam dunia blog nea. Last, i left this blog because aku further studies kat ums. Yups, dah setahun aku merantau ke negeri orang. Kene naik belon pulak tue!





 dalam tempoh jangka waktu yang agak lama aku kira. Banyak dah yang terjadi dalam hidup aku, terlalu banyak.. kadang aku mahu anggap segalanya bagai mimpi dalam kehidupan. kerna bila aku pulang ke rumah itulah kenyataan dalam mimpiku. Sabah bagiku, negeri yang penuh pengalaman buatku. Terlalu banyak pengalaman dan cabaran yang aku lalui di sana. Pengkhinatan, percintaan, kehidupan, segalanya banyak mempengaruhi siapa aku sekarang yang bergelar Nabilah. :) 





Alhamdulliah, aku anggap segalanya sebagai proses mematangkan diri aku. Diri je yang matang ye! Muka still lagi mcm budak darjah satu! hahaha. Kalau untuk aku coretkan segalanya di sana dalam tempoh setahun dah aku tak menulis entri, sampai esok lah tak abes. Macam nak tunggu hujan kat padang pasir..Penatlah jari aku! hahaha. Yang penting, tutup buku lama, Bukak buku baru! Yes, Nabilah :) U are super duper stronger!

Oh ya, name blog pn aku dah tuka. Hehehe.


No comments: