Thursday, February 20, 2014

Rindu..

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Mengasihani..

setahun setengah rasanya tidak menjengah ke Blog ini. Kesibukan sebagai mahasiswa akhir membuatkan kadang aku lupa untuk menulis coretan hati di blog ini, tambahan pula, adanya facebook, twitter dan instagram membuatkan aku lebih mudah untuk menggunakan laman tersebut sebagai ruang untukku berbicara melalui hati.

Tahun 2009, aku masih ingat lagi. Tahun selepas aku mengambil keputusan peperiksaan SPM, blog ini merupakan tempat untuk aku mencoretkan apa sahaja bicara hati aku. Bila aku baca kembali post post aku yang lepas, geli hati, tersenyum sendiri. Ini aku yang dahulu. Penuh Fantasi! Ya, nabilah.. dulu kau penuh fantasi. Fantasi tentang kehidupanmu. Baca kembali ayat ayat di post aku yang dulu buat aku ketawa. Gelak sendiri. 2009 hinggalah sekarang. Alhamdulliah, Allah masih kurniakan aku penghidupan yang baik. 2014 dah sekarang. Sungguh, hidup ini penuh makna, penuh 1001 rahsia yang Allah aturkan untuk diri kita. Cantik sungguh nukilanmu Ya, ALLAH..

2014, Inshaa allah tahun ini aku akan selesaikan pengajian 3 tahun aku di Universiti Malaysia Sabah. Cepat sungguh masa berlalu! Sungguh cepat! Moga pengakhirannya nanti baik baik sahaja. Inshaa allah.. :)

No comments: