Wednesday, December 30, 2009

hepy besday as!lysm



uCAPAN KHAS BUATMU!:
hepy besday kak haslinda bt. idris!
semoga ceria2 di samping imam tersayang!ahaha...
aku hepy kalau teng0k kau hepy as!
sebab aku sayang gler kat ko!
walaupun kau tue lahir lambat..heheh..
sepatutnya ko dapat pangkat adik ek!ahaha..
tapi,
selama aku berkawan ngn ko..aku anggap ko macam akak aku..
sebab ko ney matured..
buddy aku..
tempat aku mengadu..
selama 8 tahun aku kawan ngn ko since sekola rendah until n0w!
aku senang brkawan ngn ko..
walaupun kadang2 de la touching2 sket..hehehe..
tapi, aku sayang kat ko taw!
hehehhehe...


:)


actually,aku telah diundang khas 0leh beliau ke majlis hari jadinya..
habes kene kutuk as,sebeb org sume dah lepas dh besday memasing..dye jea yang duk bulan 12
baru nak masuk 18 tahun..ahahaha...
but,best lah g party besday kat rumah as..tak sangke pulak ramai yang datang
ingatkan geng kte2 jea..rupenye as ajak gk kwn2 dye kat uitm..
malu lah gk memule nak masuk rmh dye..
padahal kalau datang rumah as mmg muke tak thu malu..
sampaikan mak as dari jauh dah panggil name aku n nad suh masuk..ahaha
masa as ajak aku datang siap pesan lagi kat kteorg kalau tak bawak adiah bek tak yah datang..
amb0i,cik as ney banyak cantek..hahaha..
aku rasa tyme party tue gr0up kteorg jea yang bising..yelah dah lame tak jmpe.
memang bec0k gler lah..






hari tue jugak boleh dikatakan gathering kteorg utk tahun ni..walaupun aku bukanlah satu kelas dengan mereka semua..tapi,aku berkawan baik dengan mereka..

tak thu nak celoteh ape..
sebab bnde ni dh le brlalu cume aku jea yang lambat post entri kat blog ni.


:)


No comments: