Monday, December 28, 2009

sory leeyla

seribu kali maaf kepada blog leeyla..tuan blog ini tidak menjaga blog ini dengan baik.habis berhabuk debu2 kotor.huhhu..agak lama juga aku membiarkan blog ini terbiar dan tidak dijaga.. mungkin kesibukan kerna musim persekolahan hampir tiba. kesimpulannya, segala persiapan sekolah aku tak beli lagi.cuma baju n kasut tue tak yah lah beli,yang lama ada lagi.
rasa lain pulak,kawan2 aku semuanya sibuk nak masuk semester aku.Aku?jom kembali ke sekolah? hehehe.xpe2 masanya akan tiba..aku akan juga melalui detik itu!diterima masuk ke univ keb malay..univ impianku!dan berdiri dengan bangga pd diriku!huhuhu..besar azam aku tue leeyla..hehehe..semestinya aku dah nekad..selama 2 tahun ni aku akan berusaha sehabis mungkin.dua tahun jea leeyla..lepas tue!UKM menantiku!insyallah..


:)






No comments: