Saturday, January 2, 2010

tinggal nyawa jea....roh dah hilang.....

Esok segalanya akan bermula..aku akan memulakan sesi persekolahan aku sebagai pelajar Upper six.s0,segala barang sekolah 50% jea yang dah beli..yang len blum sempurna lagi.buku,,,kasut,,, tak beli lagi..ad0ai..kegawatan ekonomi bt0l laa..aku kalau b0leh memang tak nak mintak duit kat umi abah utk beli sumer tue..lagipon duit kat ATM aku ader lagi..tapiiiii,,,,,,bila mengenangkan yang aku nak guuneee duit tue utk beli barang lain[keperluan kepuasan aku!??]ahaha..langsung gedik aku mintak duit kat umi nak beli brg keperluan sekola..padahal umi dah kata dah "duit yang baru dapat tue nanti beli lah barang sekolah"..hampeh....mintak jugak aku ney..kekadang jeles jugak tgk2 kwn2 dah ader jaminan kewangan iaitu duit PTPTN diorang masuk...aku?hish...tak bersyukur langsung diri ini.....


:(



Jikalau ditanya apa perasaan aku kemmbali ke skola...entalah..n0thing-0...maybe...kalau dulu nak masuk jea tahun baru aku memang dah get ready dengan segalanya..azam,,semangat,,keyakinan...tapi, tahun ney lain pulak perasaan nya..rasa macam lesu,,risau,,entahlaaaa......tak tahu kenapa pada aku ney!?kadang2 macam tak caye pulak dah nak mula start skola..sepatutnya aku memang dah sedia dengan segalanya[i mean dari segi study]ney buku pon tak selak..Arghhhhhh...benci dengan diri aku sekarang!!rasa macam nak nanges jea dalam toilet!!..Aku rindukan diri aku masa 3 bulan sebelum SPM...masa tue aku bet0l2 seorang yang fokus..rajin..kurang bercakap..pendiam..tak kesah hal 0rg len...result aku p0n baik!Aku nak semangat belajar macam dulu!!!




Rasa cam semangat diri ney dah hilang...
Tinggal nyawa jea...R0h dah hilang....




:(

No comments: