Saturday, January 16, 2010

pabila aku dan kerabat.....

0ke.seperti yang dimaklumkan hari khamis brsamaan 14 Januari mrupakan hari keputeraan Tunku Mukhriz, Moga dipanjangkan umur tuanku..ambik restu kat bkal bpk mertua..
ahaha,perasan gle...memandangkan negeri ksayanganku n9 cuti!

Aku n my family except abah(putrajaya tak cuti!)mengambil kesempatan untuk pergi jalan2 di Times Square!..memandangkan es0k tue pulak besday fahmi..s0,nak kasilah budak b0tak tue hepy2 seket!heheheh..aku n kerabatku menaiki Komuter pada pukul 10.00 pagi..
act,dh duk terc0ngok kat KTM tue dari pkl 9.30 tapi,dsebabkan kayuhan yang tak berapa laju K0muter tue pergi sambil melambai ke arah aku dan kerabatku yang berusaha hendak mengayuh..kalau aku jmpe pacik yang bwk komuter tue nak jea aku sound "pacik tak nmpak ke saya dn kerabat saya penat2 berlari,tak b0le ke pacik tnggu kejap!! len kali pacik jgn parking kat seberang jejantas!penat saya nak berlarriii"

menyirap jea..


takpe.
sudah2..jgn merayu minta dimaafkn
"pakcik dimaafkkn.."


terpaksalah aku dan kerabatku menunggu setengah jam lagi menanti k0muter yang seterusnya..
beruntung sekali aku tinggal di n9,(b0dek bpk mertua lagi) kerna destinasi prtama bagi KTM trsebut adlh di seremban..s0,takdelah kne brhimpit2..ngee!
setibanya di station batang benar k0muter tue pick up angah.
9/10 half complete kerabatku..

target perjalanan kerabatku adalah di

: Berjaya Times Square!


kerabatku berserta aku memulakan prjalanan,turun dari station KL central dan trus
ke m0norel..0ke!aku mengaku!sepanjang hidup ni kali prtama aku naik monorel 0ke!
dalam aty cm xcited jea tp, c0ver ngn mke.. kerabatku lagilah memang mke tak thu malu..
dengan xcited memandang pemandangan ke luar tingkap dengan xcitednyer!
lantaklah..janji dapat nek monorel dan seterusnya ke c0smo!


0ke!aku gayat!s0,?hehe


My adek!m0kx n ceah!


Yang menarik tak sempat nak snap bnyk2 sbb sib0k tgh mak main..
jgn harap aku nak kuarkn hnset n snap pic!mase tgh sib0k mencuba plbgai prmainan!
so,in jelah pic yang ala-carte!

kami anak perempuan Ustzh Nuri!


anak lelaki Ustz Saiful!
yang baju merah sangat nakalx!
yang baju biru sangat gem0x!
yang baju pink sangat p0yox!


kak l0ng n me!
0pss ceah!=N0 ENTRY!


yaeh!mase aku kecik2 dulu aku mmg teringin nak naek bnde ney!
akhirnya..!






c0smos world!

akhirnya,al0ng n tihie jea yang nek bnde alah ney..



tadaa..ice age background!


leeyla at cosmos world!

l0ve like this!


:)

and finally,we go back to seremban..
lastly,,
end of the day!
hepyhepy!







No comments: