Wednesday, August 1, 2012

love them :)



sejak aku zaman sekolah lagi, aku memang dibesarkan dalam suasana ramai kawan-kawan awesome disampingku. dari sekolah rendah hingga lah sekolah menengah kawan-kawan aku sering bertuka tapi, adelah a few of my friends yang memang gler rapat dengan aku. Until now, kalau ada kawan yang dah lame tak contac but, tyme hari-hari kebesaran spt besday dia!Eid mubarak or big day ke mesti akan wajib contac each other. salah satu sebab kenapa den goma bona nak balik ghumah because of u my schoolmate! :) Bagi aku istilah "Best Friend" refer to kawan yang best, yang boleh kita ketawa dan sedih ramai ramai! best friend tak perlu cari yang satu, ramai ramai pun dah boleh kira best friend kalau korang rasa kawan korang memang awesome and best gler! 


She always said "make a lot's  of friends !"


okey, disebabkan dah hampir 3 bulan aku tak balik rumah. so, dalam waktu cuti nea aku memanfaatkan peluang cuti aku untuk bertemu mereka mereka yang sentiasa awesome di sisi ku. :) boleh juga nak dikatakan bahwa aku melalui 3 fasa peringkat kawan! boleh pulak cmtue eh?hahaha. fasa kawan form 3, form 5 and form 6. but, kawan dari aku lahir sampai skg slalu mengadap muka dia je sorang tue jelah nadziera ! merangkap kawan kaki lepak depan rumah lepastue jadi perhatian budak budak yg lepak kat tepi rumah aku. haha.  jiran aku la nad ! kat sekolah kteorang tak rapat sgt. tapi, bler kat rumah mmg rapat, borak and share msalah same2. :)


haritue lepak lepak dengan nad kat depan rumah. tetiba nad kata yang as tengah cuti panjang sekarang. nad kata g lah ko mengedik dengan dia. aku mana tahu malu. terus contac as ajak hang out same. Kebetulan pulak mai nak datang seremban. Mai nea kawan aku tyme form 3, dia pindah ipoh masa form 4. so,Fb merupakan wadah bagi kami untuk mengedik bersama! Hahaha. 


dengan hati yang riang gembira bagai kanak kanak bermain di playground, kami pun bergojeng bersama! ketawa bersama! bercerita bersama! berjalan berpimpinan tangan! memilih menu makan bersama dan segalanya! hahaha. bila dah lama tak jumpa memang window shooping dan mengambil gambar sambil membuat muka paling cute is the best therapy! :)


as-the invester, mai-the banker, nana-the nurse and me-the writer!







kteorang memilih untuk makan di Johnny Restaurant di Jusco S2 ! kteorang makan steambot. act, nea first time aku g makan kat sana, slalu aku lalu je kat depan johnny tapi tak masuk pn. sebab disangkakan makanan kat situ mahal-mahal. Tapi, tak lah mahal pn, berpatutan je harga dia. 4 orang makan dalam RM100.. kira okey  jugak kot nak dikira tempat dan makanan yang kteorang pilih. dah abes bersenang lenang dengan perut masing masing. Mai, ajak kteorang wt perkara yang paling awesome untuk gadis jelita macam kami! Tadaaaa....


serius!! aku sangatlah teruja gunakan mesin tue! bler masuk kat kotak tue, rase macam comel comel je ala bajet korea skit! Aduhhh, serius aku rasa cm nak g buat lagi bende alah nea! bler model mesin tue cakap dalam bahasa korea. rasa diri nea comel comel. Geram tau! rasa nak fly je travel satu korea skg! sangatlah menarik mesin nea. dulu, kat term 1 adelah jugak bende alah nea, tapi cm ade orang control.. jadi aku yg masih fikir dan malu cm budak budak nea tak g lah wt bende alah nea. takut kene marah lah bagai!bende nea diy! do it yourself! so, untuk kita kita aje. 

Yang paling aku cm excited gler! bende nea cepat gler snap picture, so sebelum nak snap picture tue berhias siap siap dulu. :) baru boleh nak snap picture. bler kelam kabut nak snap picture tue yang cm tak tentu arahh posisi tue! haha. Tapi, yang paling aku suke sangat dengan menggunakan mesin ini anda akan berubah menjadi Eun-jung t-ara! haha. Muke fake gler! dengan mata sebesar besar ala korea. Memang pandai mesin nea nak pikat hati aku agar terpikat dengan dia! haha. 




:)
Kejadian ini berlaku pada 3 July 2012.
dipostkan pada 1 August 2012



No comments: