Sunday, August 12, 2012

Sue soe ja, i love u.

Dear sue soe ja,


This is sue soe ja, my bff :)

aku baru perasan. selama aku berkawan baik dengan suraya kamaruzaman nea. Aku sebenarnya tak penah pun satu class dengan dia selama aku bersekolah rendah dan menengah dengan dia. Nak kata si bambam ni setaman dengan aku? Tidak pun ! taman sebelah je adelah. Haha.

Tapi, inilah yang dikatakan teman. Teman :) Aku dijodohkan dan ditakdirkan untuk rapat dengan sue dan memiliki hubungan persahabatan yang baik dengannya. Ameen. :) 

One of the reason, kenapa aku dengan sue boleh get along together mybe sebab kteorang nea sekepala! Memang sekepala pon. Keje sue nea, macam aku! Golak jo memanjang, sampai den pon ponat nak melayan dio nea ha! aku start rapat dia dia masa aku form 3. Aku dulu rapat sangat dengan syafa. banyaklah yang kteorang sok sek together. kongsi gler music same same. Dulu, masa zaman pengaruh MCR aku, syafa and sue yang paling syok dengar metal music! dengan sue yang gler kan Billie green day. Syafa lagi lah ! HAHA. gelak pulak bila aku ingat zaman marin marin aku dulu. hahaha ! aku ingat lagi, sue dengan syafa siap ada lyric book lagi. dah macam year book aku tengok ! bila banyak gambar metal band kat buku tue. 

Kisah aku dengan syafa memang aku paling rindu. :) Rindu sangat. camne aku berkenal kenal dengan redzuan. Kisah kau, aku dan redzuan.  Syafa, still now aku masih lagi simpan surat surat kau. Surat yang kau bagi kat aku masa kau nak pindah teknik dulu. Surat luahan hati kau kat someone nea. Surat cmne kita mula start rapat. Surat tentang hidup kau kat teknik dulu. Aku still simpan semua surat tue lagi babe! Betapa aku rindu kat moment moment kita dulu :'( Tapi, entah kenapa, kau cm jauh jauh je dari aku dengan sue. aku tahu, kadang disebabkan jarak, kita cm dah kurang contac. Tapi, aku tahu kau okey kat serdang tue. :) dan aku akan terus doakan kau sentiasa baik baik. sentiasa teman...

But, now aku dengan sue yang still gler gler together. Time aku form 5 aku dan sue librarian sekolah, so banyaklah cerita yang aku gelak gelak, nanges nanges sama dengan dia :) kalau sue balik dari bangi dan aku ada di seremban. Sue, mesti akan datang lepak rumah aku. thanks darling jadi teman i. :) Gila gila aku dengan sue nea, kalau bermesej orang boleh salah anggap. kteorang nea lesbian ke ape ha ! hahhaha.

aku sayang kau sue. :) 
nanti aku kawen! wajib kau jadi pengapit aku.  Tahu?

kadang betullah kata orang, dalam bersahabat tak perlu nak cari someone yang 24hours selalu dengan kita. cukup sekadar seorang sahabat tue mampu untuk menjadi pendengar dan penasihat yang baik. Tegur jika kita buat silap. dan paling penting selalu mendoakan kesejahteraan hidup kita. :) Kawan yang baik, bila kita memandangnya tenang hati kita. Jujur dan menjaga aib kita dengan baik. 

ikhlas dari temanmu,
sayang kau!




“Friendship is born at that moment when one person says to another: "What! You too? I thought I was the only one.” 
-C.S Lewis.






salam sayang : na bie la <3 ja="ja" p="p" soe="soe" sue="sue">




No comments: