Friday, July 31, 2009

H1N1..alahai adiku..?

Dear lela,

pagi-pagi ni aku bangun pagi..
tgk2 adik ku yang lelaki tue..
ada kt rumah..aik!budak ney saje nak balik ke?
*cz dye dok hostel
biasanya kalau dia nak balik emergency sebab nak suruh ummi
basuh baju dia..ni tak pulak..
tgk-tgk dia dok selubung diri dia bersama selimut dia tu..
tanya ummi kenapa dgn tihie tue?
ummi kata dia demam..
0wh..demam jea,

setelah bersiap nak ke skolah..
dlm kereta ummi pun ceritalah kat aku..
rupanya,budak sekolah dia disyaki kena HINI..
MakAih!!tekejut lak aku..dgr ummi cerita tue..
rupa-rupanya budak sekolah dia ada yang pergi nasyid..
s0,lepas balik dari nasyid..semua budak nasyid skolah dia demam..
yang dia sekali pon demam gak..
ad0ai...budak ni..

balik dari sekolah tadi pon,dia pakai mask, duduk je kat depan rumah..
aku cm biasa, saja je nak kenakan dia..perli dia mcm2...ahhaa..
adik aku yang fahmi tue..bukan main lagi dia tgk tihie pakai mask..
sibuk jea mintak ummi aku,dia nak pakai gak..
ahaha..nth pape nth budak kemetot tue..org tak nak pakai dia lak xcited nak pakai..
dahlah..kat rumah ni 2 org demam..ceah n tihie..
takut gak aku..


....................................................


ya,allah jauhilah keluargaku dari H1N1..*adikku..copek sembuh erk!





No comments: