Wednesday, July 29, 2009

penat&minggu pencarian kokorikulum...

Dear Lela,

penatnya kt skolah hari ney..
tadi tyme MUET,
aku selamber jea tido..
dahlah puasa hari ney..td.plk tak sahur..
huhuhu...balik jea skolah trus bkk laptop...
n cter kt lela...

alahai,nabilah!tue pn tak leh tahan..
kuatlah seket...
penat!

.............................................................



lpe nak cter kt lela..
akhirnya lepas aku dok teka-teki nk masuk unit-bruniform ape..
lps kne halau n cikgu puteri islam tue...
akhirnya aku decide nk msuk :Ranger Puteri...
ahaha..tak penah2 aku msuk unit-bruniform tue..
masa skolah rendah penahlah..
tue pon masa tue.."tunas puteri"kn..
tringat laa plk masa aku skolah rendah..
aku dpt kump bunga melur dlm tunas puteri tue..
tup2..masuk form six..
masuk balik Ranger puteri...aku pn dok tertanya-tanya jugak..
apa bezanya tunas puteri, pandu puteri n ranger puteri..?

aku join ranger puteri pn disebabkan pengaruh vidiya!
hehehe...dia yg ajakk aku masuk ranger puteri..
setelah aku ngumpat pasal cikgu yang halau aku tue kt dye..
dye pon ajak aku join ranger puteri..
cume aku lmbat dtg AGM..so, dtg masuk sebagai ahli biasa lah..
aku tak kesah pn..
prjumpaan ahli ranger puteri hari tue best gk..
aku belajar satu lagu baru...
n ketua ranger dye..dak kelas 6 najihah yang lawa tue..
aku mmg terlalu mengagumi lawanya dak chineese tue..
nanti klu de masa nk jea snap pic dak tue..
nak tunjuk kt lela..

sedia maklum aku join persatuan pendidikan islam..
dan sekarang memang banyak kerja menanti aku..
risalah pasal bulan syaaban tak siap lagi..dan belum lagi hias papan kenyataan..
bilalah...nak buat...
lagi satu mengenai aku join club catur..
ahahah..klakar pn ada..
sumpah!aku seumur hidup ney.memang tak pernah main catur..
just tgk adik aku main catur tue penahlah..
ni tup2 aku join kelab ney..
act,memang aku tak tahu nak join kelab permainan apa.
jasmin yang ajak aku join kelab tu..

so, join jea lah...
tup2 aku dpt jadi naib setiausaha!
ney sumer pasal de budak laki klas bahiyah tue..
aku memang tak pernah tegur dye..yelah bru jea masuk kn..
so,wat muka sombong lah...
masa AGM kelab hari tue..tetibe jea dye dtg tempat aku..
and tanya nama aku..aku pn jawablah ingatkan sebab nak tulis kehadiran ke ape..
sebab aku masuk lewat..so,aku tgk kt papan hitam..dye jd pengerusi..
dh tue..dye calonkan nama aku utk jawatan naib setiausaha..
aku ney dahlah tak tahu apa2 mengenai catur..
ini kan nak suruh aku jd AJK..
ad0ai..



lela,
mcm2 perkara jd kt stad ney....
letihlah aku,









No comments: