Thursday, July 30, 2009

ke rumah dibah!

Dear lela..,
hari tue pegi kenduri kt rumah angah dibah!
best sangat dapat jumpa nur adibah!hehehe..
yelah,dah lama tak jumpa dye...
dye pon dah makin seronok bercerita kat aku kehidupan dia di shah alam...
aku tumpang seronok sekali....






best,sgt..kteorang borak-borak...
gelak-gelak...
snap gambar...
makan-makan...




kteorang borak kt l0teng ..mmg nyaman jea duk kt loteng atas tue..
best....
angin kuat tue...





pukul 4 p.m aku balik...
sedih sgt!
.......................................................





lama gler duk borak-borak ngn dibah...
really RINDU dia!
nanti klu aku balik kampung boleh dtg kt shah alam lawat dibah..





lela,
aku rindu sangat kt dibah,
dye adlah kwn yg paling rapat ngn aku,
dah 8 tahun usia persahabatan aku dgn dibah,
lama kan?
sebab tue,aku amat rindu dia,
bila dia dah pegi smbung belajar....


...........................................................................................................................





No comments: