Monday, December 20, 2010

one direction!




Please lah! They're so awesome!


Kali ini entri dengan nada teramat gedik!



0h!mereka teramat lah awesome!please let me be their gf!Haha. Gila Kaw bilah!Mereka ney kumpulan 0ne direction dari realiti show- X-factor! . Please lah!mereka teramat hangat dan cun dari biasa!lebih hebbattt dan cun daripada justin bibir dan david letta tue!! Mereka lagi hebat ke-cunannya! Nak dicomparekan dengan JB and Letta! Aku rasa mereka memiliki suara yang lebih Enak. Sedap dan Merdu. Getaran hati aku telah mengatakan
bahawa salah seorang dari mereka bakal menjadi BF ku!and mereka akan berpecah dari kumpulan kerana bergaduh disebabkan aku. 0hhhhh..tat's sweet!!






[sila ambil plastik dan muntah]:p
kan aku dah kata enti ini berbau gedik. Aku memang tergedikkan mereka. Haha. :p








Aduhh..mereka ini teramat berbakat dan sore mereka boleh wat wanita sejati cam aku ney cair macam water cooler!Lagu yang diorang nyanyikan memang Bestt! Aku paling suke waktu mereka nyanyi lagu coldplay. gua cakap memang best weyh! Tapi,sayang mereka tak menang dalam x-factor. Kalau tak dah lama aku vote diorang ney!aduuhhh...Lagipon umo mereka ney baye-baye aku jea. dalam 16-18 thn.
kire mude lagi dan memang fresh dari ladang!
Mereka ini mendapat fully khidmat nasihat dari simon cowell..
Giler kentangnya. Mr. Simon ney memang pertahankan group ney habis-habis!
and diorang amat rapat dengan Mr. simon.

Cun gler!




Group ney terdiri daripada Liam, Harry, Zayn Malik, Neil and Louise! Aku palinglah adore dengan LIAM! dia cool gler!cun and cantik!and HARRY pulak aku suke curly hair dye!cutenyaaaa...dalam group ney harry yang paling girls minat!mybe coz dye memang ada x-factor. ZAYN aku suka mata dye!kalau boleh ditukar matanya dengan mataku.Hahaha..buluu mata dye bapak melentik!lawanya mamat ney aku tengok!Aduhh..seronok sejuk je aku tengok!Haha.NEIL yang paling suka tergelak dalam group ney. Kalau tengok video diary diorang. niel ney memang suke tergelak je keje dye. Tapi,dye still nampak cute! LOUISE dye nielah penyeri group ney!dye memang kaki wat lawak. aduhh..hampir pecah perut tengok gelagat dye siap wat kopi tetengah wt video diary lagi. Haha. cantiknya!




One direction is the best. Walaupon korang tak menang X-factor 2010! Aku suke korang sesangat!Haha.



Review video mereka:









aku suke diorang nyanyi lagu coldplay ney!








Aku boleh rasakan Lagu itu ditujukan oleh liam untukku!!







0key! Silakan BERANGAN!




jgnlah wat aku tak tido malam lagi!Hahaha.



Totally, mereka memang best! the way diorang singing and cara diorang layan fans memang best. Walaupon tyme diorang nyanyi ramai gler girls yang dok terjerit-jerit bagai nak meroyan sekalipon diorang tetap bagi perfomance yang best and terbaik!



Pleaselah lepas ney hope sangat diorang takkan berpecah or making solo ke. Janganlah,
korang dah memang awesome begini. Every fans can remember ur name,so ingat pepatah melayu ney:"bersatu teguh, bercerai roboh!"




biler nak datang malaysie?


Last word :"i love u liam!Hahaha.



1 comment:

sue. said...

haha..yalarh...hensemnyeeeeeeeee!!!!!