Friday, December 17, 2010

Tolong have fun esok!


Gambar class



Esok merupakan hari gathering class pra-u2 naqiah!Perasaan aku utk esok? Entala. Aku agak kecewa dengan budak2 yang tak nak join sama pada gathering kali ni. Tak tahu sebab alasan munasabah mereka tak nak join. Yang join hanya 11 girls and 3 boys! Aduhh.. bukan gathering namanya tue kalau semua tak ada. Aku memang amat ambil berat hal itu. Mungkin sebahagian budak2 ney kata. "Alah lantaklah yang tak nak join tu". Tapi, aku care abt this.



Bila difikirkan balik. Selama aku menjalani alam persekolahan bersama mereka. Aku hepy dengan segalanya. TAPI! aku agak kecewa dengan beberapa pelajar. Yang aku rasakan langsung tak nak cooperate bersama. Pasal gathering ney. Aduhh..rasa nak marah je dengan seorang mamat ney. Memang bikin gua panas je!Dia ingat dia tu dah besar sangat lah!Mybe aku nampak baik-baik je ngn dye tapi. dalam hati.menyampah pon ada.!Sibok nak membebel pasal itulah.. pasal inilah. Sume tak kene!pasal gathering ney pon nak salahkan the girls sebab tak bayar lagi. KAU NI SIBUKLAH!!


Jujur aku cakap. Aku amat hepy dan senang dengan class lama kiteorang! kalau dulu sume the girls and Only 0ne boys -keshavan je. Dengan keshavan memang kiteorang ngam ngn dye. Sebab dah lame kenal. dye pon schoolmate lama aku. Gambar diatas diambil semasa english drama competition. Best sangat tyme itu. Tapi,bila sumer difikirkan balik. Memang kiteorang malu gler.Haha. kat pentas tue macam-macam jadi. Tetibe salah tuka karekter.Kelakar gler.

Tapi, after upper six kiteorang campur class dengan class naqiah. Name pon bertukar. Mula-mula memang kiteorang cuba nak sesuaikan diri. Memang Okey. Dengan dayah and dak-dak laki len. Memang best ! Except dua mamat tue. Memang agak menyampah lah aku!


Kalau nak ingat-ingat balik. Memang aku malas nak pegi PD tu. Tapi bila fikirkan the girls. Kesian pulak diorang! Maybe aku je terlebih terasa hati or rasa menyampah. Maybe diorang tak. Tak pelah diri ini!Sabar and ignored jelah hal budak-budak yang aku tak suke tue! Have fun lah dengan kawan-kawan aku buat kali ni.!



p/s: Rancang nak wat gather untuk kita2 aje!



No comments: