Monday, February 7, 2011

jahatnya aku.:(


maaf aku salah sangka pada kau. Aku judged ko tanpa aku tahu masalah sebenar kau. Maaf banyak-banyak. Aku ikutkan perasaan bila marah kau about perkara tue. Walaupun aku baru je kenal dengan kau. Aku tahukau lelaki yang baik, dari cara kau bercakap, tutur kata dan segalanya aku tahu kau baik orangnya . cuma salah aku judged ko terlampau cepat tanpa beri kau peluang nak jelaskan alasan.


Bila aku dah tahu hal sebenar. Serious, aku tampar mulut aku ney! Banyak sangat cakap. Tak periksa dulu. Lepas tue aku nak judged ko. Hisshhh, Memang aku rasa bersalah sangat.






Aku, minta maaf pada kau kalau selama kita berkawan ney. Aku ada gurau kasar dengan kau or ada terkasar bahasa dengan kau. Maaf sangat2!!!








Walaupun kita baru je kenal. Aku doakan sangat semoga kau berjaya dalam hidup. Dunt give up okey! Aku akan jadi kawan ko walaupun kau semakin jauh dalam hidup aku


2 comments:

aqish basir said...

pujuk lah lagi wak...
mana tau dia boleh terima

if awk selalu mrh dia ke tertuduh ape2 ke
mintak maaf la dulu oke

nabielah said...

insyallah.
sekarang dah okey dgn dye.
serba salah gler sebab salah sangka dengan dye.