Thursday, February 3, 2011

Menikmati off day aku.


semalam aku off day keje,memanglah cantik hari aku off keje betul-betul cuti raya cina! Yeah, aku suke! Aku betul-betul hargai off day semalam dengan menikmati tido aku. lambat gler bangun dalam pukul 11 baru bangun tido. memang rezeki dah larri dah bila tengok anak dara lambat bangun. Umi paling marah bila aku lambat bangun. Kalau mak mertua tahu for sure awal-awal reject aku jadi menantu. Haha. Ehem.. "Mak, En. Peguam baik kan?" Hahaha.


kisah kelmarin, aku gaduh dengan maddam. Maddam marah aku sebab salah tulis delivery! Ahh, geram gler aku! aku rasa perkara tue kecik je. tak delah anyting big sangat pon. boleh pe mintak outlet lain punya cake. Addushhh, daripada aku okey dengan maddam. Aku jadi menyampah tahap darah tinggi pulak lepas ney bila jumpa maddam! Tolonglaa, kak ruby yang dah ada pengalaman 4 tahun kerja dengan SC takdelah nak bising cm maddam. Maddam pulak yang marah melampau-lampau. Geram okey!

Demi nak lupakan kisah kelmarin kena marah dengan maddam, Aku nikmati off day aku sepenuhnya. Semalam, around 10pm lepas mak ngah datang rumah ambik tok mak. Punyalah lapar perut ney. Padahal baru je makan malam, Adik and Tihie punya gatal ajak pegi jalan-jalan kat taipan, senawang. Katanya " Tengok lampu!?". Ha,okey fine. aku mengikut je. no probs bab jalan-jalan ney.

Dah,penat pusing2 sekitar taipan. Gatal stereng drive-thru kat MCD. Kami memesan Prosperity-meal 2 set. Ramai gler kereta drive-thru,berderet-deret. Tapi, drive-thru kan takla lama sangat. around 10 minuts dah dapat.


Sempatla jugak snap2 pic tengah boring-boring menunggu. Membawak 3 orang budak tue punyalah satu hal. Nasib baik tak banyak kerenah. Fahmi pon demam so, dye tak banyak cakap macam selalu. kesian, adik aku sorang tue.

Sampai kat rumah around 11 pm. balik-balik je tengok umi dan abah dah tido. Dah tue, sume menghadap Tv. Semalam CNY. so, bagi peminat cter chinese cm aku,mulalah melayan sampai larut malam. Semalam tengok cter RobB hood,aku dah tengok cter ney. Bila tengok lagi sekali cm touching lagi sekali. Aduhh, kesian tyme part dye nak selamatkan baby tue.

serius,baby tue comel gler!! bak kata Tasnim dalam movie Ngangkung " Comel Gler!! Dahlah comel gler pulak tue"![ubah sket]

Aduhhh,nak dapat baby cm tue nanti boleh?HAHAHA.





Hari ni kerja. Aduhhh, malasnya nak kerja. Tetiba rasa belajar lagi best dari kerja.
Ye, Tat's rite! Belajar lagi best!

:)


oh ya, aku suke lagu ney!
Okey, Akim. Now, Jom kita couple!

HAHAHA.

:D






No comments: