Tuesday, February 1, 2011

saya seganlah awak!

diri aku ney sememangnya pemalu orangnya.[perasan nak gler]. Saya pemalu orangnya awak. kadang2 bende simple and kecik je boleh buat saya malu. Along kata saya malu tak bertempat. Adik kata saya malu sebab ingat diri tue lawa sangat! Nak bajet pemalu. katanya.

Tapi, awak kata saya kelakar bila saya jadi pemalu. Alamak! Tetibe blushing laa pulak. :]
Tetibe awak tanya url blog saya. Saya terkejut dengan soalan awak. sebab saya tak tahu pulak kalau saya penah beritahu about blog saya kat awak.

Kalau sebolehnya, saya tak nak beritahu url blog saya kat awak. Dahlah blog saya ney banyak yang saya tulis about diri awak. dan coretan hidup saya.

Kalau awak tahu blog saya malulaa saya...!!!

okey. Now,kau gedik dan malu tak bertempat nabielah!!

damn!off,:)

No comments: