Saturday, October 10, 2009

i'm back!hepy besday to me!

hey blog aku!hehe..
dah lame benar tak update pape.spt yang aku katakan..mybe after prom nite mood berblooging datang balik.and now!mood berblooging kian memuncak kembali..
sepanjang minggu ni,banyak perkara yang berlaku pada diriku..
1st,aku nak mention besday aku.6 october is my besday..time besday aku,aku ingat nak berblooging,tapi, malas lah pulak.
takde mood!


the truth is,aku tak sangke dah masuk umo 18 thn!hehe..badan pulak tak besar-besar..
doaku,semoga diriku ni diberikan kesempatan menjejakkan kaki ke menara gading!insyallah..
dan juga,
aku mendoakan agar diri ini cepat-cepat lah membesar dengan ketinggian yang serupa dengan umor ku.hehe


i want to say thanks to all my friends yang wish besday aku!thanks sgt-sgt! 1st person yang wish besday aku ialah "angah"!tepat2 pukul 12 pg.dia dah call aku wish hepy besday!
and second person "abg apiz"!hehe..thanks abg wish besday sy!
sy takkan lupe nak tuntut hadiah!and,seronok semalam main bowling ngn abg..
yang pasti,len kali kita main sme!sy akan pastikn sy dpt kalahkan abg!hehhehe..
3rd person famira!
aku syg kat ko lah fara!hehee..


besday thn ni mencatatkan pengurangan hadiah.mybe disebabkan aku tidak lagi brsama kwn2 di redza..
klu dlu,insyallah.msti dpt adiah dri diorang.tapi, diorang still wish besday aku!
diorang tak lupe!syg korang ketat-ketat!!!
impian aku untuk memiliki suatu barang ni telah dimakbulkan dengan pemberian hadiah oleh ummi..
aku dapat"contact lens"!!yeeee!!!!
suke kebenar dpt lens!!!
rasa cm nak meloncat-loncat jea..
thanks ummi!!!


tinggal camera n mp4 jea aku blum dpt lagi!!



lastly..hepy 18th years old!
may allah bless me!



:)
leyla





No comments: