Friday, October 2, 2009

!!!!!!!

selama aku belajar di redza,honest aku cakap aku tak penah pon terasa aty dgn
cikgu2 kat redza walaupun ada kalanya aku kena marah.
tapi,aku tak penah simpan dlm aty kalau cikgu kat redza marah aku or tegur aku.


tapi,hari ni!!aku benar2 terasa aty dengan seorang cikgu.Aku tak penah marah kat cikgu,
sebab aku hormat cikgu!aku tahu kalau aku dendam or marah kat cikgu ilmu yang aku belajar tak berkat.aku cukup menghormati cikgu!!kerna,aku juga mempunyai impian untuk menjadi seorang guru..kerna "cikgu" lah aku sambung study form 6.sebab aku suka mendampingi cikgu!
kerna aku nak kutip ilmu dari cikgu tue!


aku cukup hormat pada guru!insan yang bergelar cikgu.!!tapi,kalau seorang cikgu tu sampai dah suka sebar cter yang bukan-bukan itu namanya bukan cikgu dah...
bagi aku seorang cikgu takkan cuba nak memalukan murid dia.
selama perhatian aku sebagai seorang pelajar,aku berani ckp ada di kalangan guru yang tak layak mnjadi seorang "cikgu"!!!!!!!!!



hari ni,aku benar2 terkilan.salahnya bukan terletak pada aku shj.tapi,pada orang lain juga..
tapi,kenapa nama aku jugak yang cikgu tue nak mention banyak2 kali!!?
selama ni,kalau cikgu tue beri aku homework,aku siap tepat masanya!aku hantar homework aku
cuma,aku admit aku yang salah,aku lambat pass up hmwork kali ni.
aku admit,salah aku depan cikgu tue,sedangkan org lain hanya diam jea.aku yang menjawab ketika cikgu tanya siapa yang tak hantar..


lps,sorang kwn aku touching dgn prangai cikgu tue.langsung kiteorg satu kelas,mls nak lyn kalau cikgu tue cuba nak lawak2 dgn kiteorg.
aku dh touching dgn cikgu tue.
lps ni sape lagi??
harap thn depan.tukarlah cikgu!!

jgn tanya soalan pape 0ke!

i'm mad!!!

:+
leyla.

No comments: