Friday, January 28, 2011

his songs touches my heart!


Now. aku memang gila pada BRUNO MARS!!
Tak tahu kenapa, virus apa yang melanda diri aku. kalau dulu bangun pagi, solat dan sambung tidur balik. Now, bangun pagi je. solat then melayan lagu bruno mars! Perkara yang aku rasa taklah aku slalu nak buat. pasang lagu kat mobile kuat-kuat and pakai headset. Rasa seronok je bila dah dengar lagu bruno mars!



Gila. Aku suke Dia!!


Before this, memang ada singer yang bawak lagu yang best-best mcm jason mraz. Tapi, lagu jason mraz yang aku minat just lagu i'm yours and lagu you and i both je. sebab flow lagu jason cm cepat sangat and aku tak dapat nak brape feel.hehe.

Tapi, Bruno mars memang dalam fikiran dan minda lagu-lagu dye.

just the way you are
billionare
innoncent
runway
nothing you are
marry me
talking to the moon














sumelah lagu dye aku suke!~walaupun muka ko biasa je bagi aku bruno mars! Tapi, aku suke giler dengan lagu kau!!


No comments: