Monday, January 17, 2011

review najwa latif.



Semalam mcm bese godek-godek google and blog walking. itu memang keje aku.
Perkara tuelah yang aku slalu buat kalau aku online.
Lepas balik dari kerja dalam pkl 10.30 mlm,tanpa menghiraukan mata yang ngantuk ney aku terus online.
Tgh dok godek-godek komp terjumpa seorang budak ney.
Aku ske gler style dye singing.
best lak ai.




Adik ney baru berusia 16 tahun. Kire skolah form 4 lah ney.
Tapi,the way dye main gitar and suara dye yang ala-ala suara mylie cyrus.

baguslah adik ney.
i think she's become next yuna.






lagu fav aku: 'we'll be a dream'
bila dengar najwa latif nyanyi cm dengar versi gurl punya.




lagu wang lee hom. Tak sangka najwa latif juga berbakat nyanyi lagu chines.
and the way dye bwk lagu ney memang best sgt.
the pronaunce mmg baik. Kalau dengar ingat org chines yang nyanyi.

thumbs up dik!!

teruskan berkarya!!
percaya pada diri dan yakin dengan apa yang adik lakukan ye..



p/s: Tetibe ada hati pulak nak belajar main gitar.
boleh tak?
:)







No comments: