Monday, January 17, 2011

new look. new spect!


New look. New spect!!

sangat teruja dengan spect baru ney!hehe. Penukaran spect ini dilakukan kerana merasakan spect lama tue macam dah tak elok lagi. sebab cermin dah pecah seket sebab adik aku pijak.
lagipon duit takaful masih berbaki lagi. Oleh itu,decide nak buat spect baru tanpa kasi bilang kepada ummi aku. Masa buat spect ney senyap-senyap je. Tak bilang sama sape-sape pon. Bila dah dapat spect. Jeng* tunjuk kat famili.hehehe.

tak sempat lagi nak snap gambar gedik sorang-sorang!hehe


New look. mula-mula rasa len mcm je bila pakai spect ney.
Tapi, bila dah mengadap cermin hari-hari rasa cute pulak pakai spect ney. HAHAHA.
Aku rasa org tak dapat nak cam sangat muka aku.
Sebab hari tue,tersempak dengan kawan tusyen. Dia langsung tak cam muka aku.
Nasib baik,mak dye perasan aku.
HAHA. lagipon aku pon tak perasan sangat muka kau.
len gler muka ko ikram! Dulu aku rasa ko kecik je. skg dah tinggi bena!HAHA.




ni spect lame. Aku rasa muke macam tak matured bila pakai spect ney. Tapi,aku sayang kat spect ney. Masih lagi tersimpan kemas di laci belajarku. Spect tuelah yang jadi peneman aku belajar. Bersengkang mata siang dan malam. Cheh,over lah pulak.

Tapi aku memang sayang dengan spect ney.



p/s: Tetibe terfikir nak pakai contac lens sepenuh masa pulak??hmmm..

No comments: