Friday, May 22, 2009

assalamulaikum


nama diberi nabilah binti saiful bahrin,sehingga sekarang berumur 18 tahun dilahirkan pada 6 oktober 1991 merupakan anak negeri sembilan dan sekarang sedang menyambung pengajian di pra- U,tingkatan 6..

dahulunya pernah menjadi ahli blogspot iaitu seconddiary.blogspot.com..tetapi,sekarang menggunakan id baharu...diharap saya dpt memperbaiki diri..saya manusia,hamba allah yang lemah!!seringkali terleka dan berbuat kesilapan..ampuniku ya allah...

saya seorang yang pemalu..tidak pandai berkata-kata..hanya seorang penulis muda yang baru merangkak..meluahkan isi hati di blog ini...saya juga seorang yang bercita-cita tinggi..saya ingin memegang segulung ijazah yang tertulis nama saya...saya cintakan kedamaian,cintakan islam, cintakan kekemasan...saya seorang yang mendahului keperluan org lain dahulu..kemudian baru diri saya...

sekian sahaja...wassalam...
ameen!

No comments: