Saturday, May 23, 2009

moviee!!nanti mesti rindu kt cik siti!

Pagi-pagi lagi jiran sayaa cik siti nadzirah call saya pagi-pagi..dia ajak saya teman dia pergi tengok cerita "Night at The Museum 2"! mula-mula malas jugak nak keluar hang out pegi tengok movie.. sebab ada assignment yang tak siap lagi..tapi,kesian pulak tengok cik siti tue mengharap sangat saya temankan dia!...yelah,cik siti nadzirah saya temankan kamu yer,lagipun next week kamu dah nak masuk p0ly-tech mara..mesti saya rindu kamu nanti cik siti!!hehe...mula-mula ingatkan nak tengok cerita "syurga cinta",macam best jea..dahlah awal berlakon lagilah syok nak tengok cter tue cz,ada awal!!*ngeh!..dah tue nad nk tengok cter tue..okey laa syg!lgpn saya penah tgk night at the museum 1 nyer..tahulaa psl cter tue...

Mula-mula ingatkan just saya and nad jea,rupanya hairee[kawan sek.rendah+jiran tetangga] pn ada gk..hmmm,okey laa...complete! ney dah kira majlis prjumpaan budak-budak taman ney!
aduh!
hahaha..sampai-sampai jea hairee dah belikan kteorg tiket!huh..jimat duit de org belanja!
serious!cter tue mmg best gler laa..kelakar abes laa!dahla Ben stiller brlakon!mmg best la..
cter ney memang kelakar dan ada la adventure seke
t..yang part saya tak b0leh tahan nak trgelak yg masa monyet[de nama lain..lpe pe name lain binatang tue] tue tampar Daley[ben stiller]..haha,klkar bile ingat balik cter tue..dahla,raja firaun dia "kahmunrah" cara dia brcakap..mmg buat saya trgelak habis..haha..

Hurm,nad dah nak pegi smbung belajar!nanti mesti rindu kt dia...takdpt nak lepak selalu kt rumah dia...takde org dah nk teman borak....*sigh n
ad,ko bljar rajin-rajin yer kat sana tue!take care nad...dan saya,masih disini tnggal di rumah temankan ummi..takpegi mana-mana..kawan-kawan saya semua dah pergi smbung belajar kt tempat masing-masing..
sedihnyer!!!
ada hairee kata saya ni anak manja..tak boleh nak
berpisah dgn mak..mana ada lah,saya bukan anak yang manja,saya anak yang mendengar kata ...

p/s:hairee kata "si dia"ada di term juga..hmmm..
..


No comments: