Wednesday, May 27, 2009

kasih dan sayang akak kembar!


time besday mereka brdua 29 march..angah[tudung putih] dn along[tudung hijau]

kali ini saya nak post mengenai kakak saya..dlm keluarga saya,saya hanya ada akak shj.takdaa pon abg..jst dlm angan-angan jea laa nak ada abang..walupon teringin sgt nak ada abang!nmpaknya nak kena tunggu kak long saya kahwin dlu laa,bru dh ada abg..hehe...klu nak ceritakan psl adik-beradik saya mungkin dlm post lain kali lah..sebab ssh nak terangkan..post kali ni biarlah saya ceritakan mengenai kakak kesayangan saya..kakak saya ni twins..tgk laa pic diorang,rasenya sama ke tak? entahlaa..ada org kata leh bezakan..ada yang tidak..setiap org lain pandangan dia kn..so,nilai-nilaikan lah..hehe...

Dalam keluarga saya kakak saya yang brdua ni anak pertama..panggilan nama kt rumah,biasalah seperti keluarga lain jugak..sorang kak long and kak ngah..klu dlm family nak
bezakan along n angah tgk spect and yang angah ada tahi lalat di sebelah mata kanan,along takdaa...dari segi perangai masing-masing, lain kot..tak perlu lah nak coretkan bnyk-bnyk..yang pasti dua-dua ni baik hati and seorang kakak yg penyayang..akhz!.citarasa pon lain..kak long suka warna hijau..tak payah ckp lah..klu boleh along nak semua benda dia warna hijau..mmg giler sgt warna hijau..kak ngah plk suka warna purple..tak pn putih..mcm-mcm daa...

Yang paling utama,saya nak nyatakan..saya sangat sayang akan kakak saya yang brdua ni!tiada pilih kasih..dua-dua saya sayang!hehe!terima kasih along n angah sebab bnyak bantu adikmu ini..along dan angah dah banyak pimpin saya,didik saya,beri nasihat pd saya..alhamdulliah.. saya masih tahu membezakan mana yang baik dan buruk..yang halal dn haram..terima kasih,kerna bimbing adikmu ini..memberi semangat kpd adikmu ini ketika saya rasa lemah semangat! berada disisi adikmu ini..adikmu ini amat menghargai segalanya...

"bilah,anggap along dan angah sebagai idola bilah...bilah ingin sekali bjaya seperti along dn angah!"

Doakan semoga along dn angah brjaya dlm kehidupan..sentiasa gira
ng-girang selalu...tabahkan hati dlm menempuhi kehidupan ini...teruskan perjuanganmu wahai kakak ku!


Najibah and Najihah...

No comments: