Monday, May 25, 2009

kata-katanya!


hari-hari saya sememangnya indah!and beautiful sntiasa!hehe..sebenarnya saya baru sahaja lepas brbual dengan si dia,tue yg tetibe nk tulis something kt blog saya ney.."si dia"bagi saya..dia sememangnya cukup indah di hati saya!dia pembakar semangat saya..untuk saya bangun kembali! dia memberi saya inspirasi..dia memberi saya harapan baru..dia sememangnya bertakhta di hati saya sebagai seorang sahabat!sahabat yang sentiasa memberi saya nasihat.. pimpin saya!tegur saya!jika saya lalai dan leka...dia indah di mata saya!selama ini persahabatan kita terputus di tengah jalan kerna kita hendak menumpukan pada pelajaran..dan sekarang awak berjaya mndapat keputusan yg baik[7A]..dan saya............

masih tercari -cari awan saya!tempat saya brteduh hilang..saya seolah panas trkena cahaya matahari!awan saya belum sampai kpd saya,utk saya brteduh dari matahari...

Kata-kata awak pada saya.."nabilah,jgn putus asa!teruskan brusaha..":"allah telah tentukan rezeki awak..dan sekarang awak berusaha capai dan gapai impian awak":"awak niatkan dalam hati..menuntut ilmu kerna mncari keredaan allah..insyallah,pembelajaran awak pasti"........
kata-kata awak begitu beri saya harapan..selepas saya trjatuh..saya perlu bangkit!
Awak sememangnya sahabat yang baik..saya gembira kita dapat berhubung semula...saya indah dpt berkenalan dgn awak!saya amat brharap kita takkan trputus persahabatan...kita adalah sahabat selamanya!kata-kata awak....saya akan sentiasa sematnya dlm sanubari saya....

Awak,sebolehnya...saya amat berharap semoga awak takkan per
gi jauh lagi sekali dlm hidup saya!lgpn usia perkenalan kita amat lama..kita sudah brkenalan selama 6 tahun...cuma,kita macam biskut kn..sekejap cntac..sekejap takk...dan sekarang saya harap persahabatn ini takkan pergi jauh dari diri saya...saya mahu awak mnjadi sahabat saya buat selamanya...
saya mahu awak terus nasihatkan saya...bimbing saya!..........

maafkan saya jika prmintaan saya trlalu besar~
tapi,saya benar-benar mengharapkan persahabatan kita brkekalan~

Takdir!kadang-kala tiada siapa dpt menghalang..dan saya terima ketentuan tuhan..jika prsahabatan ini terhenti di tengah jalan..saya,akan sentisa doakan yang terbaik sahaja kepada awak!awak seorang yang baik...sahabat yang indah! lagu"cinta terakhir"...aiman!
setiap bait kata dlm lagu itu mengambarkan perasaan saya!

No comments: