Friday, May 22, 2009

Rindu Redza!

suke kebaenar menyinggah makan chendol kt megaway!

hurm..ayat title cm rindu kt budak laki mana entah kn?ahaha3..rindu kt sekolah yg terindahh lagi tersayanggg!!!SMK DATO HAJI MOHD REDZA!! rindu laahh kt sekolah lama..sekolah redza!sgt2 rindu..
saya rindu kt cikgu-cikgu redza!yang paling rindu teacher Rashidah!!saya rindu sangat kt teacher!!!memori time sekolah redza mmg indahh utk dikenang!!dgn cikgu-cikgu...batch form 5 yg mmg rapat...kenangan time belajar sama-sama kawan!rindu suasana kt dlm kelas redza!bnyk perkara yang saya rindu kt redza!!semua perkara saya rindu semasa di redza!rindu waktu prhimpunan dengar prinsipal norpisah brucap....hehehe..

Masa saya di Redza,saya bukanlah pelajar yang cikgu ramai kenal..sy humble jea...klu tanya cikgu-cikgu ney sapa saya..taklah cikgu kenal...agknya cuma cikgu yang mengajar saya dan cikgu prsatuan jea yang kenal saya...Tapi,alhamdulliah...saya tidak penah lagi berselisih faham dengan cikgu ker..kalau boleh,saya terlalu nak sgt jaga hati cikgu...walaupun ada perkara yang cikgu suruh saya lakukan..tapi,saya tak boleh buat dgn baik,saya still cuba..mmg cikgu-cikgu kt redza baik-baik jea..tak keterlaluan saya katakan cikgu kt Redza "The Best" hehehe...cikgu yang paling saya rindu!Teacher Rashidah...rindu sgt nk jumpa teacher!tapi,belum sempat nak singgah sekolah jumpa teacher...Teacher Faridah...Teacher Rohiya...Cikgu Rusly...Teacher Izwani...Teacher Zana!!rata2 cikgu yang saya rapat cikgu english,sains,math!hehehe...sumer teacher!Saya rindu nak berjalan pergi Lab redza...Library Redza...hukhuk...



my memory!


Memori paling saya kenang semasa kami group setem &filateli dapat JOHAN Pertandingan Setem..indahh sgt time tue..kteorg present apa yang kteorg create utk booth setem...mmg indahh bila dpt juara keseluruhan!hehehe..Masa hari keusahawanan juga memori terindahh..
saya bwh psatuan Pss buat jualan..mmg indahh!kteorg brjual..bising gler waktu tue..tapi best! Saya rasa antara Majlis Hari Guru!Masa tahun lepas[08] paling menarik and best!ader sukaneka..prsembahan best...huhuu...and ada satu lagi!masa Dr.SMS dtg sekolah redza beri ceramah..masa tue bese2 jea perasaan saya..sbb taklah minat dr.sms sgt...bese2 jea...hehehe.. tapi,saya cukup puji dengan majlis tue..memang best!ada pameran sains & math..tapi,yang tak syok!kiteorang pelajar redza kena tunggu 2 jam sbb dr.sms dtg lambat!huhu...

Insyallah...nanti saya akan singgah juga ke Redza!alah,redza ngn stad bukan nyer jauh pon..tapi kaki ney malas pulak nak menapak!*sigh Redza the great scho0l!awesome!!redza mmg best!!

RINDU NAK PAKAI BAJU PSS ! WARNA KUNING TUE!!

No comments: