Friday, September 4, 2009

kerisauan di usia begini.!?


0ke! fine.
aku tahu yang aku, still nampak cm budak2..
dengan tade ketinggian langsung!-
except kalau aku pakai wedges
tu pon trjatuh jugak.but,still degil nak pakai sbb nak nmpakkn ketinggian aku!
tade tinggi mane pon..
serius!

aku memang bpk jeles tgk org yang tinggi2 ni..
lebih2 lagi aku dikelilingi oleh kwn2 yang hmpir half tinggi as KLCC..
pnutz yang tinggi cm model,piqah tinggi,aien tinggi and nana yang tinggi mcm galah..
kwn2 aku sumernya tinggi2..
aku bpk adore dengan ketinggian nasha aziz!ahh..tinggi kn dia?
terasa gak kalau jalan ngn diorang,rasa segan je..nmpak sangat aku ni rendah..
terasa jugak nak tinggi , tinggi menampakn kita matured!
tinggi juga,buat org respect kita..dan terasa diri lebih besa kn?
bila,tak tinggi ni nmpak cm aku ni still budak form 1.
yelah,akhir2 ni nak masuk umo 18 tahun ni-
6/10-aku juga nak tingkatkan ketinggian aku
tapi...ape nak buat bila dh masuk umo 18..itulah ketinggian aku 4EVER!
i repeat 4EVER!..

kalau aku tinggi tadelah lagi org yang akan salah sangke aku ni budak skola rendah..
yang tu memang dodol,kalau de yg branggapan aku budak skola rendah
kawan2 aku selalu anggap aku cm adik+ budak2.tapi,aku tak kesah.;)
piqah kata aku ni rendah.tapi,ketinggian aku kira 0key laa..
cume muka aku je yang nmpak cm budak2
!!ad0i..
piqah kata aku kena ader jerawat baru nampak matured seket..
mcm2 lah kerisauan aku memandangkan umo dh nak meningkat naik.
apa yang perlu aku lakukan
utk menampakkan aku lebih matured + tinggi seket???

1 comment:

Nadnod Azizan said...

cara penampilan pun bleh tunjuk kite matured ke x ;D

best ape nmpk cm budak2.. awet muda :)