Thursday, September 17, 2009

syawal kali ini!

Tinggal beberapa hari lagi,seluruh umat islam di muka bumi allah ni.akan meraikan hari raya aidilfitri,selepas kita berpuasa selama 30 hari.tiba masa nya kita meraikan dan memanjatkan keyukuran kepada allah yang maha- esa!

aidilfitri tahun ni amat berlainan sekali bagiku,berbanding raya-raya terdahul,raya kali ni agak suram sedikit.kedua-dua kelaurga di sebelah abah dan ummi,menerima musibah.pakcik aku masuk wad,disebabkan kena serangan jantung..skg ni di hospital.dan keluarga sebelah abah pulak seperti yang sedia maklum. :(




raya kali ni-aku dan keluarga akan beraya di Rompin,Pahang!


esok,aku akan bertolak ke sana!doakan aku selamat pergi dan pulang.serta,selamat tiba di sana! kampung aku jauh.kalau balik sana memang terpaksa melalui jalan yang menyeksakan! disebabkan jauh,so aku jarang lah balik ke sana!tapi,kat rompin memang best!suasana di sana memang suasana kampung!

tak sabar rasanya nak jumpa tok mak,cousin2 aku,ayam2 kat kg tue,lembu2,and macam2 lah yang aku rindukan sangat kat sana!dah lama kebenar tak balik ke rompin!aku rasa,last aku balik 4 bulan lps..lama kan,aku dah tak balik sana!tak sabar nak sambut raya kat sana..jalan2 keliling kampung...macam-macam lah!yang aku rindukan..

Raya,raya jugak..tapi,homework yang cikgu bagi memanglah melambak!saje je cikgu ni..tak nak kasi aku syok2 dgn raya aku..ad0ai.



so,last skali..
leyla,nak ucapkan!
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MINTAK MAAF BANYAK2 KPD KWN BL00GER..
JIKA ADA SILAP & SALAH LEYLA..
serta,selamat pulang ke kampung halaman masing-masing!





sje nak letak lagu ni..
kelakar tgk anuar zain waktu kecik2..
dlm banyak2 lagu raya aku paling suka lagu ni!teringat zaman kanak2 aku..




leyla
: )

No comments: