Thursday, September 10, 2009

tanpa spect? and "prom nite"

sumpah!
tetibe aku rasa menyesal pulak bukak spect hari tue.tapi,aku memang pening sgt2..so,aku tanggalkan spect aku masa kelas bm.aku bukan ape,aku tak suka tanggalkan spect and
then org len ulas pasal muka aku kalau aku tanggalkn spect.
aku tahu. ko takyah nak ckp bnyak!!aku tahu aku lawa kalau bukak spect!ahahaha..*perasan
tapi,ko takyah lah nak pandang2 muka aku and then suruh aku tanggalkan spect!
hell0!sukeaty aku lah nak pakai spect ke taknak!

menyampah ckp pasal tu.aku just tak selesa ngn cara ko tu 0ke!kalau ko nak kwn dgn aku 0keylah.
aku fine je.aku boleh je kalau nak ckp2 or borak2 dgn ko.tapi,ko telah wujudkan suatu keadaan yang tak selesa antra ko dgn aku.ko tahu tak? aku tak selesa lah ko pandang2 aku cm tu..
aku tak suka tanggalkan spect dpn org len.dan ikut rekod,aku jarang tanggalkan spect.aku bukannya nak kata aku ni perasan or what!?tapi,kalau dh u do like this.sape yang tak bengang!
ni yang melemahkan semangat aku nak pakai lens ni!!!
aku tak suka org pandang aku lawa.
no,i mean,,aku tak suka guy pandang aku dri sudut lain.biarlah,ko kenal aku just kat sekolah je.
aku yang kelam-kabut,,messy,,nerd,, or watever lah.!
biarlah..


malas nak ulas lebih2..aku just rasa annoying je skg ni!
hate!



i think,2nd oct'..mybe.my school adkn "prom nite"..cant wait!serious,aku baru je borak2 dgn cherisha pasal prom nite.tgk2 tecer dh announce pasal prom nite!
aku memang teringin nak pergi.tapi,tak tahu ummi bagi ke tak pergi.
alah,lagipon just kawan2 je.aku mane de date dgn sesaper pon.lepak dgn kwn2 je.
tadi,kat sekolah..kiteorg tgh brteka teki nak pakai dress ape?
aku bertudung 0ke!so,,No gaun or sexy dress!!
i think , i just wear "jubah" or "kebaya labuh"
which one is suitable for me?

hmmmmmm.....

sekarang ni tengah search kat internet abt prom nite?
prom nite tahun ni adakan kat h0tel or club..mybe kat royal bintang!dengar cter.
tapi,tecer tak decide lagi kat mane place nyer.
but,the dress must be formal dress..for guy maybe tuxedo or gurl of course,gaun!
but,for malay gurl i think,,tecer kata tak kisah nak wear hijab or not.
but for me!
aku tak kan sesekali tanggalkan hijab aku.
aku rasa safe dan iman aku terjaga dgn memakai hijab.
tadi,waktu kat DK,liew ajak samitha jadi couple dia time prom nite nanti.
kelakar lah pulak.entah ape lah yg liew tu nak pakai nanti.
ahhaha..

cherisha of course,couple dia keshavan..
such a cute couple!!
keshavan tinggi cm galah!cherisha rendah..
ahhh..cm adik ngn abang pulak!

and.
fatin mybe couple dia dengan kushaire.ahaha
pnutz pulak,ko ajak lah arip tue!dia malu tue.dia nak kne diajak.
hehe...

oke!finish for today!
go to sleep lelya..esok nak sahur!

: )





terasa diri,just like this song!hehe..
u belong with me.
ugly turn to beauty!





1 comment:

-aishah- said...

i love this song soo much! sgt comel video klip die kn..hehehe. nice to meet u ;)