Saturday, September 5, 2009

oh!bulan!

semalam dalam pukul 10 malam aku keluar menemankan ummi ku menghantar angah ke rumah kwn angah..sedang ku berkhayal duduk di dalam kereta,aku memandang ke langit malam yang gelap.dan diterangi bulan penuh yang amat cantik dan indah..
indahnya kuasa allah.bersyukur aku dilahirkan di bumi dan menjadi manusia.[ha!?]
dapatlah aku melihat keindahan bumi ini..
aku merenung dan memandang ke arah bulan.dan aku teringatkan dia.entah kenapa,banyak memori aku dengan dia semasa menjalani bulan ramadhan ini.
dahulu,dia suka makan rendang ayam dan kuih tart nanas.

stop thinking about him!

hearts Pictures, Images and Photos

hati aku zero padanya!
...

biarlah dia gembira di dengan kehidupanya,tanpa aku di sisinya.mungkin lebih baik begini.aku dengan hidupku!dan dia dengan hidup dia!ya!biarlah begini..aku selesa begini.
siapalah aku pada dirinya.seperti langit dengan bumi.
kalau dahulu aku hanya setia dan setia mendengar ceritanya menjadi pendengar yang baik dan memberi nasihat padanya dikala dia dalam masalah.tetapi,sekarang dia mungkin berbahgia dengan kehidupan dia tanpa aku.aku sedar,siapalah aku?hanya teman dia meluahkan segala masalah dia padaku.dan aku hanya menjadi pendengar kepada masalah dia....
stop:(
aku benci apabila teringatkan dia!aku benci!!aku tidak mahu menatap mukanya sewaktu kali pertama kami bersua!biarlah aku begini,,terus membenci mu!kerna aku tak suka..
full stop:(



2 comments:

Nadnod Azizan said...

sometimes gudbye the only way ;)
be strong, there's always another hope :)

nabielah said...

yeah.lama2 dh b0leh lupakan dia.
;)