Friday, August 7, 2009

dunt' l0ok!

Dear Leyla,

al0ng dah ada bl0g,,tetiba jea dia nak buat bl0g..
asyik tgk aku melayan benda ni
jatuh hati lah tu nak buat bl0g!
hari tu al0ng balik rumah dia suruh aku Deco seket bl0g dia..
aku wat ala-kada jea..s0ryy,klu nak buat lebih-lebih 0ke!
hehee..
nama bl0g al0ng tu"k0tak syahadah"
aku ingatkn al0ng nak tulis k0tak k0song?hahaha...

s0ryy,yee al0ng...
bielah tak kasi al0ng follow bl0g bielah..
bukan pe,
aku tak suka kalau 0rg yang aku kenal sgt.baca bl0g aku...
aku jadi segan + aku ni jenis org yang tak suka cter hal peribadi kat org lain..
kalau org yang aku slalu cter pasal kisah aku pn diebah jea..
aku tak pernah +tak suka share cter2 yg membabaitkan pasal perasaan diri aku pada family..
s0ryy....
Realitinya,itulah aku...
Terlalu memilih...nak cter kat siapa...

Aku memang begitu..
kadang2 dgn kawan-kawan along pon..
aku jadi segan..aku tidaklah sebaik mereka..
aku lebih suka menyindiri..*sesuai tak perkataan ni dgn aku?


Link bl0g aku pon aku zip kan dari pengetahuan al0ng!
hehehhe...


0wh,ya..
lagu ni best kan..mcm cter dia gak!best glerrrr!!BOF!
hehe..

Leyla,
aku tak suka share masalah aku pada org yang aku tak biasa.
Itulah AKU!
and ,
lastly,
Saya Pencinta Drama K0rea
n! & lagu k0rean..
s
erta 0rg nya sekali!
hehe..




*ini kak long ku!0ke fine..saje nak mencapap muke dia kat sini!

No comments: