Wednesday, August 26, 2009

discuss abt drama

hari ni pagi2 lagi dalam pkl 8 a.m, aku dh kuar rumah,aku pergi library..
jumpa piqah,pria n leexin tuk bincang about script english drama
alhamdulliah,dh siap pon script!lega seket..
kalau tak aku bukan main risau script tak siap lagi.dahlah kena hantar after cuti!
aku pulak dilantik sbgai ast.director..
kena hempas pulas siapkan script!



ramai gak student kat dlm library tue..
rata-rata pelajar form 5,yelah diorang kan after cuti ni trial spm..
s0,mmg penuh lah library,yg aku jangka kan
budak2 kat sana tue.adalah pelajar form 5
(bedasarkan buku addmath yg brada di ats meja diorang)
ramai gaklah,kwn adik aku yg aku trsempak kat sana..



becok gler aku,piqah,leexin n pria
bincang2 pasal script tu..
kiteorg bincang kat library kanak2..
disebabkan atas dh penuh..
apa lg!
becok lah masing2 nak buat bising dlm library..
ahahaa..



banyak jugak idea yg dicurahkan 0le kiteorg!
tak sabar nak start latih drama..



theme drama kiteorg : the musical!
ala-ala"camp rock"


jam 2.30 baru st0p..
tapi,smpai rumah pkl 4 ptg.
disebabkan bus yg lembab..aku balik lambat!



dodol punya bus!
dlm aty menyumpah2
smpai aku trtid0 dlm bus!!



balik je trus trlent0k!
ha!lpe nak cter,masa wind0w shooping td
aku trsempak dgn yanie
rupanya yanie keje kt butik tue!
alahai,yanie ni..
disebabkan dia trlampau memilih nak smbg study kat mana..
akhirnya,peluang nk cntinue study pn trlepas..



smpat jugak beli shawal tadi

sukesuke!!


..............................
penat ini hari!
1st puasa aku!






No comments: