Saturday, August 8, 2009

serius!ada rupa

Dear Leyla,

Aku pasti korang sumer kenal kan dengan pelakon ni?Adi Putra..
kalau tak kenal.aku dah kenalkan..so,dah kenal lah kan.. aku tidak lah minat
or adore kat adi putra..cuma,,
aku nak ceritakan mengenai ada budak DK aku yang muka dia memang sebijik macam
muka Adi Putra ni...
fuhh..
Serius,memang ada rupa...
budak DK aku tu,kelas lain..cumah satu kuliah jea dgn aku..
muka dia memang macam adi putra.


Mula-mula aku tak perasan muka budak ni..
tapi,
si pnutz,yang kata kat aku muka budak ni macam adi putra..
yelah,budak ni kwn dgn mayat hidup tu..so,aku tak lah perasan kewujudan dia..

Lepas,dak kelas aku dah cam muka budak ni mcm Adi putra..
kiteorag semua sibok jea..nak curi2 pandang budak ni..
aku agak,budak tue mesti perasan,kiteorg selalu curi pandang
kt budak tue waktu DK..
ahaha,,

maaflah ye...
bukan minat kat awak..cuma muka awak tu,mmg macam Adi putra lah!

Nanti kalau waktu drama eng.aku bwk camera,boleh aku snap gamba budak ni..



leyla,

agak2 muka aku ada rupa artis mana?
ahaha.




3 comments:

amir_redza_91 said...

hehe...sape dk 2...?
haha...

em..sthu ak..
xde lagi artis sperti princezz huhu :)
hrap2 princezz yg jdi artis..
:D

serenity said...

ahahha..
mcm laa ko ni..
aku ni de rupe fazura kn?
ahaha..

tue dak kuliah ak..
thanks meng-check blog ak..
ko de blog tak?

Anonymous said...

haha~