Friday, August 21, 2009

let bygone be bygone

Dear lela,

maaf dh lama tak post apa dlm minggu ni..
aku busy dengan exam pertama kuh!
ahhah..
tak tahu nak ckp ape?teruk kebenar!
shit!
&*#@$%
aku mrh sgt kt diri aku!
sbb tak leyh jwb exam dgn baik!!
tak thu apa salahnya..
tak tahu mana silapnya..

mls nak cerita pasal exam ni..
sbb aku mmg tak puas hati!


st0p..


aku tak suka lah org yang sibuk2 je
nak check kertas exam..
aku tak suka lah!
macam nak menunjuk pulak!
entahla..
tak tahu knp..wktu exam hri tu..
mmg sakit aty dlm pulak!
tgk de sorang kwn aku ni..
sibuk2 je nak check paper exam..
perlu ke?
sume tue?

aku tak penah practic kn sume tu,
so,bila aku tgk org wt cm tue!
aku ngumpat dlm lah!
sakit aty!


bagi aku tak perlu lah sume tu..
just,fokus pd next paper sudah lah..
let bygone be bygone..
tak yah sibuk2 nak check balik paper exam tue..
tapi,bila semua pper exam dh habis djawab,
ko nak check pper tu dpn aku pn aku tak kesah 0ke!
annoying gler!
aku just nyampah dgn pelakuan itu!
0ke!


lela,
s0ry..itulah aku!

No comments: