Sunday, August 9, 2009

tommorow~ & dpt n0vel baru

Dear Leyla,


Esok sekolah!!wahh..homework ada yang aku tak siap lagi..sebab ada hutang homework waktu aku cuti hari tu..penatnya,owh,ya!aku dah dapat meja study baru!thanks ummi...;D,seronok sgt dpt meja baru..ngee~~dah boleh dah letak barang2 aku yang berselerak tu..tinggal nak susun barang2 aku kat meja tu je yang tinggal..Tadi juga aku keluar window shoping dengan ummi..habis lah almost RM200 beli buku cerita kesayangan aku!banyak gler novel aku beli..yang pasti aku dapat beli n0vel fatimah syarha n n0vel trbaru nisah haron..Puas hati sangat dapat beli n0vel tue..
Realitinya,barang yang buat aku puas hati kalau beli something ialah Buku!Memang aku seorang yang gilakan buku!Buku peneman aku bila aku rasa sedih + sunyi + gembira!..selain blog ni..
0ke,laa..penat dah asyik ngadap laptop!dan g0dek-g0dek bl0g org lain..ngeee~
Lupa plk,Aku skg sedang menanti penuh debaran n0vel trbaru En. Ramlee Awang Murshid! selepas N0vel Mikail


Leyla,
cm malas jea nak pegi skolah esk!
uweekkk!!



No comments: