Thursday, August 27, 2009

0h!oh! MRS. M


aku hanya menanti,bilakah berakhirnya....


Cuti ni aku taktahu ape yang telah aku habiskan..yang aku tahu tid0,tengok tv,meng-0n9,bace n0vel!! ye..aku tahu dalam diri aku ni lebih banyak Mrs.M[malas] drpd Mrs. R[rajin]!
aku tahu,aku tidaklah serajin seperti pelajar cemerlang..virus Mrs.M masih menebal dalam diri aku.!virus nya begitu kuat..sehingga menidakkan kemunculan Mrs.R..
tak ku pasti,apa penyebab kemunculan menebal virus Mrs. M dalam diri aku..


lazy girl!
aku rasa nilah ayat yang sesuai untuk aku pada masa ni..entahlah,mybe faktor bulan puasa!
arghhhhh....
tidak!!!!mana ada,jangan salahkan benda lain leyla..salahkan diri sendiri!0ke!
entahlah,time cuti ni kadar kemalasan aku ni makin bertambah..satu homework pon aku tak bukak or buat!what's wrong with u leyla??
boleh jadi dodol kalau sikap aku terusan begini!!!


aku macam tak ada mood or semangat utk bukak pape buku,setakat ni..makin rasa malas pula, nak lakukan pape,mcm princess masa cuti ni..aku hanya lakukan benda2 ringan..
tanpa,menjenguk ke dapur menolong umi ku,memasak..
tanpa,membebankan kepala otakku..memikirkan pasal pelajaran..
hanya,melayan perasaan atau kata layan, berangan lebih!
dan hanya,duduk diam menunggu waktu berbuka puasa..tanpa,melakukan apa2..which is,dumb things!



sehingga sekarang aku hanya,duduk diam..menghintung hari bilakah cuti berakhir!
eya!aku benar2 menghayati cuti persekolahan dengan nikmatnya..
tanpa,melakukan apa2 homework..dan juga apa2 kerja yang membebankan otak serta,
fikiranku!arghhhhh...
baguslah,perangai tu leyla..lagi berapa hari hari cuti nk berakhir..duduk senang lenang jelah..
ahahaha...:)


Ekonomi=modul eko n correction exam!
Bahasa melayu= fonologi!
Sejarah= 4 soalan esey sejarah!
MUET= speaking test!



nilah,homework aku yang melambak..tapi,aku hanya pandang sebelah mata je..
virus Mrs. M masih menebal...




aku hanya,menanti bila waktu nak buka puasa..
aku hanya,menanti bilakah berakhirnya cuti ini...
dan...
aku hanya,menanti penuh meroyan bila nak raya!!


ahahaa...
leyla,yg sengal!



.................................................................

No comments: