Monday, August 10, 2009

Yiruma songs & Aku?

Dear Leyla,



Yiruma,
komposer dari korean yang amat b
erbakat..
lagu2 nya amat indah!
lagu2 nya,membuatkan aku kembali menilai diri..
mengenal kembali siapa aku..
indah sangat lagu dia..
aku suka lagu "kiss the Rain"

amat menyentuh perasaan aku,rasa nak menangis dengar lagu ni..
kerna,
banyak yang terjadi antara aku dan dia..
kenapa dia seolah-olah tak mengendahkan aku..dia diam seribu bahasa,
siapa aku pada dia?
entahlah,mungkin aku tak layak
untuknya..

aku mesti kuat!Dia bukan segala-galanya bagiku..





lagu2 Yiruma memang sedap..
Plus,aku ni mudah bosan lagu tetap je
a dengar satu lagu..
tapi,
lagu dia dengar 2,3x pon best sangat!
layan je perasaan ni dengar lagu sebegitu..
lagu yang best lagu-"River Flows in You"
-"May 27[lagu ni utk wife dia]
-"wait there"
-"l0ve"


banyak lagi lah!lagu yang best-best.
kalau nak tahu lebih ni website: Yiruma
http://yiruma.com

kacak pulak 0rgnya,
nanti nak cari husband pandai main piano lah!
*berangan lebih

Enj0y,
dengar lagu..



Leyla,
Hari ni aku tak pergi skolah
mesti bnyk assignment kn?
padan muka aku!

dah,dah,cukup!shut up! damn it
!
.......................................

credit to:Diebah



No comments: